Over mij

Mijn foto
Ik ben sinds 2002 aan t biken, toen voornamelijk MTB tochten. Maar al snel wou ik meer en meer. In 2004 ben ik mij dan beginnen toeleggen op MTB marathons, zowel in binnen- als buitenland met als resultaat toch wel wat mooie prestaties en een Belgische titel als kers op de taart. Ondertussen heb ik het singlespeeden ontdekt en ook dat virus heeft me te pakken ;-)

woensdag 2 maart 2011

busy busy busy


Mn dagen waren de laatste weken redelijk vol gepland... dagen van 24u zouden af en toe verlengd moeten kunnen worden tot 26u of zo. Familiebezoekjes, verjaardagsetentjes, Waasland MTB school die in Diest kwamen trainen, enkele fotoshoots(!), trainen, werken en dan ziek worden (buikgriep :-( )

De fotoshoots waren super. Had Tom Vander Heyden (http://www.tomvh.be/) kunnen overtuigen om de teamshoot te doen. Locatie: de Rode Berg in Engsbergen. Tom moet zeker afgezien hebben met zo een zotte bende maar t resultaat mag zeker gezien worden. Denk niet dat er veel ploegen zijn met zo een originele teamfoto's.

Een dikke week later stond er dan alweer een shoot met Tom gepland. Waren al bijna een jaar bezig om een datum vast te leggen dus gingen deze dan ook niet meer verplaatsen omdat de teamshoot ertussen gekomen was. Nu had Tom een assistent meegebracht, Koen Misseur, zelf ook hobbyfotograaf. Toen ik op de stadswallen toekwam kon ik mn ogen niet geloven... ze hadden daar al een contructie gemaakt met een "zwevende" camera. Wow I'm impressed.

Heb al enkele foto's in sneakpreview kunnen zien en die zijn weer super. I'm a fan....

Hieronder vind je al een link van Koen zn blog met enkele foto's van mij
http://bit.ly/hOQPG6


Foto's van Tom volgen nog...

2 opmerkingen:

Frederic Coopman zei

Wooooowww...supermooie foto's!
Heeft Wouter een dubbele nationaliteit genomen toch? Opeens in de kampioenkleuren van een ander land!

kimmie zei

Wouter is een halve Bulgaar geworden ( zn vrouw is diplomate daar). En dan pakt m maar direct de trui mee he ;-)