Over mij

Mijn foto
Ik ben sinds 2002 aan t biken, toen voornamelijk MTB tochten. Maar al snel wou ik meer en meer. In 2004 ben ik mij dan beginnen toeleggen op MTB marathons, zowel in binnen- als buitenland met als resultaat toch wel wat mooie prestaties en een Belgische titel als kers op de taart. Ondertussen heb ik het singlespeeden ontdekt en ook dat virus heeft me te pakken ;-)

woensdag 2 maart 2011

strandrace De Haan

Deze strandrace stond oorspronkelijk 26december gepland maar werd verzet naar 27februari.
Was daar op dat moment zeer content mee want had anders verstek moeten geven omdat ik op dat moment nog geen schoenen kon aandoen. Beide hielen lagen open na een weekendje Ardennen met"snowbiken/wandelen" in een halve meter sneeuw en langlaufen.

Maar nu bleek het uiteindelijk ook weer niet het ideale moment te zijn want het weekend ervoor werd ik geveld door buikgriep. Ach ja heb een week de tijd om terug op krachten te komen dus dat zal wel lukken zeker? Niet dus.... de snelle stukken lukten nog wel maar op de echt zware stukken kwam ik kracht te kort. Ook miste ik de start volledig... had het koud omdat je al een 15min op voorhand in de startbox moet staan...benen blokkeerden... kwam geen meter vooruit.

Heel even dacht ik aan opgeven maar dat doen we niet zo gemakkelijk he ;-) dus doorbijten en hopen dat het betert. Maar de power ontbrak. En om het nog wat erger te maken , maak ik in de laatste halve ronde nog van dichtbij kennis met het mos/algen op een golfbreker. Krijg nog een Sandman op me... dus het bewijs is geleverd dat deze niet overal overheen komen met die banden van 3.8 dik ;-). Maar had me wel serieus pijn gedaan ( elleboog, knie, enkel, lies ). Uiteindelijk dus als 3de gefinished. Al bij al niet slecht na een offday maar nu weet ik dus dat je zo snel niet hersteld van buikgriep :-(

Teamie Kris Hertsens werd knap 8ste alg en 3de master (met een nog niet genezen gebarste teen), Wouter had ook wat problemen en werd 32ste alg, Kris Henderieckx moest verstek geven door ziekte

Geen opmerkingen: