Over mij

Mijn foto
Ik ben sinds 2002 aan t biken, toen voornamelijk MTB tochten. Maar al snel wou ik meer en meer. In 2004 ben ik mij dan beginnen toeleggen op MTB marathons, zowel in binnen- als buitenland met als resultaat toch wel wat mooie prestaties en een Belgische titel als kers op de taart. Ondertussen heb ik het singlespeeden ontdekt en ook dat virus heeft me te pakken ;-)

dinsdag 5 februari 2008

voorlopige kalender 2008

Aangezien er al verschillende mensen gevraagd hebben waar en wat ik dit jaar ga rijden, heb ik al even een voorlopige kalender samengesteld.
Deze zal elke maand aangepast worden. Er zullen nog weg- en wat cross country wedstrijden bijkomen.

16/3 Sart-Tilman (55km)
24/3 VT4 challenge
06/4 Raid Olne-Spa-Olne ?
20/4 Kellerwald bike marathon - Duitsland (120km)
01/5 EBMC (Belgische marathon Cup) - Waimes (70km)
12/5 EBMC - Ardennes Trophy La Reid (85km)
01/6 BK Weg
07/6 Hagelandse Chrono Challenge Langdorp (80km)
15/6 EK marathon Albstadt - Duitsland of Willlingen - Duitsland
22/6 EBMC Raid des Hautes Fagnes Malmedy (105km)
06/7 Dolimiti marathon - Italië
13/7 BK cross country
27/7 marathon Val Thorens - Frankrijk ???
03/8 Keilerbike marathon - Duitsland(105km)
24/8 Houffa marathon (120km)
28/9 BK marathon
12/10 Bart Brentjens Challenge - Nederland of Roc d'Azur -Frankrijk

2 opmerkingen:

Dirk Coremans zei

We gaan elkaar blijkbaar veel tegenkomen op de verschillende marathons. Ik heb me er dit jaar bij neer gelegd dat die marathons boven de 80km niets voor mij zijn, ik zal ze eindelijk ontspannen kunnen gaan fietsen. Hopelijk neem ik dan de tijd, om iets te eten onderweg. Als ik u eens 5m uit de wind moet zetten, laat maar iets weten. Bergaf lukt mij dat net nog iets langer. Ik zal binnenkort mijn blog ook nog eens aanpassen, de drukte op het werk is iets aan het minderen.
Tot binnenkort.

Anoniem zei

01/05 in Waimes kunnen we misschien nog eens komen supporteren als het redelijk weer is. Laat maar weten om hoe laat de start daar is é.

Uw zus.