Over mij

Mijn foto
Ik ben sinds 2002 aan t biken, toen voornamelijk MTB tochten. Maar al snel wou ik meer en meer. In 2004 ben ik mij dan beginnen toeleggen op MTB marathons, zowel in binnen- als buitenland met als resultaat toch wel wat mooie prestaties en een Belgische titel als kers op de taart. Ondertussen heb ik het singlespeeden ontdekt en ook dat virus heeft me te pakken ;-)

dinsdag 19 februari 2008



T is al weer een tijdje geleden dus hoog tijd om ns iets te neer te pennen. Ondertussen heb ik er al een " winterstage"in Borzée (dorpje van La-Roche-en-Ardennes) met team saeco opzitten. Het was een eerste kennismaking (op een teamvergadering na) met de zogenoemde "rode"mannen. Zowel een deel van het racing team als van de sportleden waren aanwezig. De accomodatie deed me wat denken aan de bosklassen tijdens de schooljaren. Kleine en very basic kamers (de onze met douche maar zonder toilet) en eten van de grootkeuken. Dankzij Sven werd er ook vegetarisch eten voorzien!!! (waarvoor merci anders moest k mn eigen eten meebrengen en dat is niet echt praktisch). De ligging van het complex was prachtig en we konden zo de bossen in. Zaterdagvoormiddag zijn we dan ook met de hele meute ( een 40tal bikers ) vertrokken voor een rit olv van Ken Van den Bulcke die daar ook was met zn team RAVX-RSP (waaronder Belgisch Kampioene XC Kristien Nelen). Was wel ns leuk om met iedereen een beetje te babbelen maar qua training telt dit natuurlijk niet want met zo een grote groep moet er veel gewacht worden. Na het middagmaal vertrokken voor een 2e rit maar dit keer met een beperktere groep. De sportleden reden apart en deze waren dan nog ns opgesplitst in een tragere en snellere groep. Zondagvoormiddag hebben we met het marathonteam voor een training op de weg gekozen. Ik heb me daar echt goed geamuseerd en een hele toffe bende leren kennen. Ben blij dat ik in deze ploeg kan rijden :-)
Fonske zorgde natuurlijk voor de sfeerbeelden (http://www.fonsmtb.be/)
Mn bikeske is ondertussen ook gearriveerd. Nog een paar kleine aanpassingen en hij kan getest worden. Jihaaaa!!! Fotootjes volgen later...

Geen opmerkingen: