Over mij

Mijn foto
Ik ben sinds 2002 aan t biken, toen voornamelijk MTB tochten. Maar al snel wou ik meer en meer. In 2004 ben ik mij dan beginnen toeleggen op MTB marathons, zowel in binnen- als buitenland met als resultaat toch wel wat mooie prestaties en een Belgische titel als kers op de taart. Ondertussen heb ik het singlespeeden ontdekt en ook dat virus heeft me te pakken ;-)

donderdag 3 januari 2008

Allereerst wil ik iedereen een heel gelukkig, gezond en sportief 2008 wensen.
Het is al weer januari. Het nieuwe koersseizoen komt dus weer redelijk dichtbij.De trainingen verlopen volgens plan. Maar wat zou het toch fijn zijn om in de winter in een of ander zuiders land te wonen zonder die lage temperaturen, ijzige wind en regen. Daarstraks een kleine 5u gaan trainen, zo ingepakt dat ik bijna niet meer kon bewegen. 6 lagen voor mn bovenlijf (sportbeha, 2 "onderlijfjes", truike met korte mouwen en één met lange mouwen en nog een regenjasje toen het begon te sneeuwen, gevolgd door regen), 2 lagen voor de benen( kniebroek en lange broek erover), 2 paar overschoenen voor de voetjes, een buff in de nek en één onder mn helm en dikke handschoenen. Tja je moet er iets voor over hebben he als je beter wil worden :-) Een geluk dat ik deze keer geen sanitaire stop moest houden want geloof me vrij, voor ons vrouwen is dit niet zo vanzelfsprekend om bij deze vriestemperaturen je half te moeten uitkleden en je dan in je blote poep achter een boom of struik te moeten zetten. Haha. Misschien wordt het tijd om maar eens een plastuit aan te schaffen ( als dat nog bestaat trouwens).
Voila genoeg geklaagd. Morgen zitten we weer opnieuw op t fietske...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Waarde collega,
eerst en vooral wil ik je ook een voorspoedig 2008 toewensen. Maar toch ben ik nu al heel verontwaardigd of meer nog, teleurgesteld dat ik - jouw meelevende en toegewijde collega - niet in de bedankjes werden vermeld. Ik die bergen verzetten voor rolwissels! Ik weet dat je het lastig hebt met bergen, ik verzet ze met de glimlach! In welk verzet weet ik echter niet, maar ik wil het jou wel eens zien doen! Wat het koude weer betreft ... ja zeg, kan jij zagen! Als luchthavenpersoneel kan je makkelijk weg met een free-ticketje! Na 4u ben je op een zonnig eilandje waar de Olympiërs trainen. Het is er niet alleen warm, er staan ook veel minder bomen dan hier! Want als ondervoorzitter van "mens en boom" hoop ik ten stelligste dat je dit jaar wat minder schade aanricht aan ons groen erfgoed! Stranden zijn er echter amper wat ook al in jouw voordeel is! Trouwens het beestje dat je toen in die put deed belanden was er een van een zeer zeldzame soort. Als schatbewaarder van "kwallen met ballen" heb ik je zwaar moeten verdedigen want het bestuur en vooral de voorzitter (een enorme kwal trouwens) wilde onze collega's van Gaia inschakelen! Gelukkig heb ik dat op het nippertje kunnen vermijden.
Maar enfin, da's verleden tijd! Ik heb het gevoel dat 2008 een heel sterk jaar wordt ... push-up-gewijs dan toch alvast! De verdrievoudiging van je aantal bewijst alvast uit welk hout je gesneden bent! Respect!! Maar even ernstig nu... ik wens dat je dit jaar heel veel achterom zal moeten kijken! Koop maar al een nieuwe schaar voor al je krantenknipsels! Ik vraag volgende week alvast een handtekening! "Ladies & gentlemen ... bikester of the year 2008 .... brrrrrrrr (=tromgeroffel)... Miss Kim "Kimmie" Saenen!"
Een collega.

Anoniem zei

"Anonieme" collega, merci voor al de rolwissels die je al voor me gedaan hebt. Zonder jou zou het allemaal wat minder zijn :-)
Nu weet ik waarom je die 3x8 nodig hebt... al je vrije tijd is in die tekst gekropen. Ik beloof je dat ik de bomen en beestjes wat zal sparen dit jaar

Anoniem zei

Hi Kim, ich hab Dir eine E-Mail geschrieben, suche eine Partnerin für die Trans-Alp etc. 2008. Kirsten Rösel meinte, Du könntest vielleicht mit mir fahren. Wäre cool, wenn Du mir bald antwortest. Gruß, Jakub

Anoniem zei

Dat van die blote poep ..... eeuh, wanneer gaan we nog eens fietsen.
Gaat ge den LCMT rijden?