Over mij

Mijn foto
Ik ben sinds 2002 aan t biken, toen voornamelijk MTB tochten. Maar al snel wou ik meer en meer. In 2004 ben ik mij dan beginnen toeleggen op MTB marathons, zowel in binnen- als buitenland met als resultaat toch wel wat mooie prestaties en een Belgische titel als kers op de taart. Ondertussen heb ik het singlespeeden ontdekt en ook dat virus heeft me te pakken ;-)

maandag 12 april 2010

Update voorbije weken

De voorbije weken stonden er wedstrijdjes op het programma die louter als training dienden.
De week na Gran Canaria stond K3 (Kris, Kris en ik) aan de start van de chrono in Andenne. Er waren 2 vertrekuren mogelijk. 8H30 en 9h. Wij kozen voor de 2de aangezien ik de dag ervoor nog tot 22h moest werken en die nacht het uur werd verzet. Met veel te weinig slaap en geen opwarming stond ik dus aan de start. Het was een mooi parcour maar ik heb bijna de ganse tijd alleen gereden en als ik zo geen niemand in mn vizier heb, verlies ik mn concentratie wel wat. Euh nee t vervolg is nu niet dat ik hierdoor tegen de grond gegaan ben maar gewoon dat ik anders misschien een wat betere tijd had kunnen neerzetten :-) Vooral de laatste kilometers waren er dan weer wat te veel toerrijders op het parcour waardoor je ook weer niet kon doorrijden. Al bij al had ik wel goed getrained, me geamuseerd en nog als 1ste gefinished. De organisatie van de chrono had wel wat beter gekund want ze hadden ons alledrie een half uur bijgelapt hoewel we om 9u gestart waren en niet om half 9. Hebben het achteraf wel rechtgezet (op een paar seconden na) maar dit zou eigenlijk niet mogen.

Het weekend erna trainen in Borzée waar ook K1 zn MTBClinics bootcamp doorging en op maandag aansluitend de EBBT wedstrijd in Gran-Halleux. Het was een leuk weekendje maar eigenlijk weer met te weinig slaap dus maandag vermoeid aan de start. Teamies Sara en Christophe waren ook van de partij, de Krissen moesten noodgedwongen forfait geven. Mn tijdsplanning staat nog niet echt op t punt dit jaar waardoor we wat aan de late kant in Grand-Halleux toekwamen. Vlug inschrijven en nog effe naar toilet...euh niet dus...overal aanschuiven...dus weer zonder opwarming aan de start. En zonder fietsbril want die ligt ergens in de bossen van Borzée. Heel op t gemak gestart want anders zou ik me zonder opwarming direct opblazen. Hier en daar nog een klapke gedaan en dan wat beginnen doorrijden. Maar wat een modderpoel zeg. Ik reed er wel goed door maar had zo een last van de modder in mn ogen. En dan na anderhalf uur gebeurt het... contactlens kwijt....game over want zo verder rijden gaat niet (geen dieptezicht).

Zondag 11/4 Olne-Spa-Olne: verslagje volgt nog

Geen opmerkingen: