Over mij

Mijn foto
Ik ben sinds 2002 aan t biken, toen voornamelijk MTB tochten. Maar al snel wou ik meer en meer. In 2004 ben ik mij dan beginnen toeleggen op MTB marathons, zowel in binnen- als buitenland met als resultaat toch wel wat mooie prestaties en een Belgische titel als kers op de taart. Ondertussen heb ik het singlespeeden ontdekt en ook dat virus heeft me te pakken ;-)

zaterdag 26 juli 2008






Na het doktersbezoek van vorige week is gebleken dat het nog te vroeg is om de metaalwinkel terug uit mn schouder te nemen. Nog even de pijn verbijten. Mn mountainbike staat nog altijd aan de kant maar daar wil ik zo snel mogelijk iets aan verhelpen. Ondertussen ben ik volop wegkoersen aan t rijden. De bedoeling is de conditie zo snel mogelijk weer op pijl krijgen. Probeer zo veel mogelijk mee te koersen ipv gewoon de groep te vergroten :-) wat dus als gevolg had dat ik in de finale, zeker in de eerste koersen, redelijk kapot zat waardoor de resultaten wat minder waren ( 17de Geel, ong 28ste Olen, ong 23ste Arendonk, 21ste Strijpen) Gisteren in Bambrugge zat ik mee in een goede ontsnapping en ging het al stukken beter wat resulteerde in een 11de plek maar heb me weer wat laten vangen in de sprint. Daar moet dus nog wat aan gewerkt worden. Maar ben op de goede weg. Oef!



PS: Foto's gemaakt door fotograaf Danny Louwet. Waarvoor dank






1 opmerking:

Anoniem zei

De conditie komt wel snel terug, een paar weken stilzitten is ook geen ramp he. En zeker als ge gedreven traint zoals gij, ben u nog tegengekomen op de fiets naar huis na de wedstrijd van Geel, knap!