Over mij

Mijn foto
Ik ben sinds 2002 aan t biken, toen voornamelijk MTB tochten. Maar al snel wou ik meer en meer. In 2004 ben ik mij dan beginnen toeleggen op MTB marathons, zowel in binnen- als buitenland met als resultaat toch wel wat mooie prestaties en een Belgische titel als kers op de taart. Ondertussen heb ik het singlespeeden ontdekt en ook dat virus heeft me te pakken ;-)

zondag 9 december 2012

Nieuwe horizonten

De kogel is door de kerk. Volgend jaar zal je me op de trails tegenkomen op een top bike van BMC. Ik ben dan ook heel blij dat zij het volste vertrouwen in mij hebben. Ook Sponser Sport Food en Easywasher zullen mij al zeker blijven steunen.
Mijn nieuwe team, Bikemechanic-BMC, zal ook op BMC fietsen rijden en in de kwaliteitskledij van NoDrugs, de kledij die ik ook bij teamNomadesk-Narviflex droeg.

Maar meer nieuws over dit alles na de teamvoorstelling van aanstaande vrijdag, 14 december om 19u30, in Zaal de Toekomst Baal ( naast café Hand in Hand Baal). Iedereen welkom trouwens!!!
 

Geen opmerkingen: