Over mij

Mijn foto
Ik ben sinds 2002 aan t biken, toen voornamelijk MTB tochten. Maar al snel wou ik meer en meer. In 2004 ben ik mij dan beginnen toeleggen op MTB marathons, zowel in binnen- als buitenland met als resultaat toch wel wat mooie prestaties en een Belgische titel als kers op de taart. Ondertussen heb ik het singlespeeden ontdekt en ook dat virus heeft me te pakken ;-)

dinsdag 13 november 2012

blessurevrij :-))

Op aanraden van zowat iedereen in mn omgeving en zeker niet in het minst van Jan, mn nieuwe trainer sinds 3 maanden, heb ik me aan aantal weken kalm gehouden en mn blessures goed laten genezen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik niet gefietst heb hoor.... een paar weken niet biken, ik mag er niet aan denken. Maar wel eindelijk eens terug tijd om met iedereen af te spreken en toertochtjes te rijden :-)

De strandmarathon Hoek van Holland-Den Helder die al enkele jaren met stip op mn kalender aangeduid staat , kwam dan dit jaar ook iets te vroeg voor me. Ik heb hiervoor dan ook met pijn in het hart moeten passen.
Maar nu zondag zal ik wel aan de start staan in De Panne. Ik heb geen idee wat ik kan verwachten maar ik ga in elk geval mn best doen ;-)

Verder staan er nog wat veranderingen te wachten maar daarover later meer.

1 opmerking:

Anoniem zei

Heupvol nieuws :-) grtz, dd