Over mij

Mijn foto
Ik ben sinds 2002 aan t biken, toen voornamelijk MTB tochten. Maar al snel wou ik meer en meer. In 2004 ben ik mij dan beginnen toeleggen op MTB marathons, zowel in binnen- als buitenland met als resultaat toch wel wat mooie prestaties en een Belgische titel als kers op de taart. Ondertussen heb ik het singlespeeden ontdekt en ook dat virus heeft me te pakken ;-)

maandag 17 oktober 2011

verkiezing mtb'er van het jaar

Vorige week kreeg ik de aangename verrassing te horen dat ik genomineerd ben als mountainbikester van het jaar. De prijsuitreiking vindt plaats op 5november in Bornem maar tot dan hoop ik natuurlijk zoveel mogelijk stemmen achter mn naam te krijgen ;-)
Dus als jullie een secondje tijd hebben om mij een stemmetje te geven.... dat kan via de volgende link:

mtbvanhetjaar.revosportscare.be
 
Je vindt me uiteraard terug bij de "dames elite"

Geen opmerkingen: