Over mij

Mijn foto
Ik ben sinds 2002 aan t biken, toen voornamelijk MTB tochten. Maar al snel wou ik meer en meer. In 2004 ben ik mij dan beginnen toeleggen op MTB marathons, zowel in binnen- als buitenland met als resultaat toch wel wat mooie prestaties en een Belgische titel als kers op de taart. Ondertussen heb ik het singlespeeden ontdekt en ook dat virus heeft me te pakken ;-)

donderdag 17 december 2009

team Nomadesk

En dan het grote nieuws: vanaf 2010 rijd ik bij team Nomadesk. Is een echt marathon team dus echt iets voor mij. Een kleine ploeg, met een goed entourage, top materiaal, een goede sfeer en enkele grote namen zoals Kris Henderieckx en Kris Hertsens. Dus vanaf januari zal je me tegenkomen op een Granville Fuse bike. http://www.teamnomadesk.com/ // http://www.granvillebikes.com/

In elk geval wil ik team Saeco wel bedanken voor de voorbije 2 jaren.


Enkele foto's van Jurgen Willocx:


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Kim, ik zag net de foto's bij Jurgen en ik vind ze super!
Voor 't geval dat je nog eens een shoot wil doen in de zomer, moet je maar iets laten weten dan ben ik altijd bereid om eens iets origineels te bedenken!
Veel succes bij Nomadesk Team!

kimmie zei

Afgesproken ;-)